luni, 12 iulie 2010

Concert Aerosmith

 







                 18 Iunie.Romexpo.Concert Aerosmith.


  Bun.A inceput vacanta,incepi sa iti faci planuri,totul pare bine si frumos.Prietena ta cea mai buna [Zozo in cazul meu,o stiti pe Zozo,She's the Freakazozoid,Zin-Zoi,Zozette] iti face cadou un bilet la Concert Aerosmith.Tipete,urlete,I'm fucking awsome,chestii de genul. 
   
  Te gandesti: 4 zile in Bucuresti+Concert Aerosmith+Singure intr'o garsoniera = Let's fucking party!

  Daaarr,un mega concert nu vine niciodata singur,vine impreuna cu o durere de gat de fix 4 zile,cu 4 zile fara a putea manca,fara a putea bea apa,cu multi nervi :> si fara sa poti vorbi.
   Priveste partea buna,am facut muschi la degete tastand pe telefon ceea ce voiam sa zic.
   Si totusi,ajungi la concert,mii de oameni [si ce oameni <3].>
Incepe concertul,Canta Reamonn in deschidere [dar in cazul meu probabil eram drogata,pentru ca mi'am dat seama abea dupa 2 saptamani de la concert ca aceia erau Reamonn,in mintea mea intunecata erau doar o trupa care faceau cover.I'm stupid,I know!]

                  Canta Supergirl,esti entuziasmat,dar fredonezi in gand,ca deh,nu poti vorbi,dapai sa urli. 8-| A da,uitati si o poza :x
                   


   Termina de cantat,se face o pauza de 30 minute,te duci iti iei o bere [apa in cazul meu],mai trec 15 minute pana reusesti sa te prelingi prin multime.Ajungi la locul tau si mai devreme sau mai tarziu isi fac intrarea cei de la Aerosmith.Si ce intrare :x.
  Tipete,urlete,oameni entuziasmati.Toti canta ,toti aclama.Numai eu ma bucur in gand.

      Trecand peste faptul ca raceala m'a impiedicat sa pot sa fredonez macar un vers , a fost un concert de milioane.Este incredibil faptul ca sunt la fel de buni si fac un show de milioane chiar si dupa atatia ani.

   Respect for them <3>


                            Some photos


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu